Toiminta

Tule sinäkin mukaan aktiivijoukkoomme kehittämään ammattiosaston toimintaa tai vain katsomaan, miten toimintaa pyöritetään!

Ammattiosaston tehtävänä on järjestää sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset, joihin ovat kaikki ammattiosaston jäsenet tervetulleita. Kevätkokouksessa käsitellään edellisen vuoden vuosikertomus, jonka valmistelevat hallituksen jäsenet, sekä edellisen vuoden tilinpäätös, jonka valmistelee taloudenhoitaja. Nämä tiedot lähetetään edelleen SuPer-liittoon tiedoksi. Syyskokouksessa käydään läpi toimintasuunnitelmaa ja talousarviota seuraavalle vuodelle sekä tarvittaessa valitaan uudet hallituksen jäsenet ja muut ammattiosaston aktiivit. Syys- ja kevätkokouksissa ammattiosasto tarjoaa aina ruokailun kaikille kokouksiin osallistuville.

Hallitus kokoontuu useamman kerran vuodessa. Näihin kokouksiin osallistuu luonnollisesti hallituksen jäsenet.Hallituksen kokouksista ei tiedoteta erikseen, vaan seuraava kokouspäivä sovitaan aina kokouksessa tai whatsapissa.

Ammattiosasto järjestää jäsenilleen vuosittain virkistäytymistä arkeen. Porukalla on tehty mm. matkoja Tallinnaan, sisävesiristeily, super-piknik  ja käyty teatteriesityksiä katsomassa. Jäsenet ovat vapaita kertomaan toiveitaan ja ehdotuksiaan, mitä toimintaa he haluaisivat ammattiosaston  järjestävän!

Lisäksi opiskelijoita lähestytään OPO-toiminnan merkeissä.

Kaikkia jäseniä koskevista tapahtumista tiedotamme työpaikkojen ilmoitustauluilla, osaston Facebook-ryhmässä, Instagramissa ja sähköpostilla. Tarkista siis, että sähköpostiosoitteesi on tallennettuna oikein OmaSuperiin.